sobota, 31 grudnia 2016

Ostatni dzień roku 2016


Koniec roku to czas podsumowań. Podsumowań tego, co za nami, tego, co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Można by powiedzieć, że to dobry czas na „rachunek sumienia” - rozliczenie samego siebie z tego, co udało się zrobić dobrze i źle w tych 365(366) dniach… Jest to też dobry moment na zaplanowanie kolejnego roku i na postanowienia noworoczne(ostatnio bardzo lubiane wyrażenie, tylko pytanie ile z tego pozostaje około połowy roku, a ile na jego końcu…).


Ja nie będę tutaj robić swojego osobistego rachunku sumienia.. Chciałabym jednak krótko podsumować, to, co dotyczy tego miejsca – mojego bloga..


Na początek troszkę liczb:


  • 10 miesięcy i 8 dni – tyle czasu minęło od mojego pomysłu o utworzeniu tego miejsca w sieci
  • 10 miesięcy i 1 tydzień – tyle czasu minęło, od pierwszego postu na blogu
  • 24 – ilość postów na blogu
  • Ponad 9 000 wejść na bloga w ostatnich kilku miesiącach!!!
  • Około 4 000 stałych użytkowników, którzy tutaj zaglądają regularnie !!!
  • 4114 wejść w ciągu doby na najpopularniejszy post na blogu o Robakach…
  • 1461 polubień na Facebooku
  • 97 obserwujących na Instagramie


Te liczby, może banalne, może małe w porównaniu z innymi blogami, ale dla mnie OGROMNE!!!





Dlaczego?


A dlatego, że wtedy jak zaczynałam pisać pierwszy artykuł stwierdziłam, że tak naprawdę to robię to chyba dla siebie, żeby móc kiedyś do tego wrócić i przypomnieć sobie ważne chwile z moim Maluszkiem. Myślałam sobie wtedy, że przecież nikt na to nie wejdzie, nic ciekawego tam nie zamieszczę, nie mam białych wnętrz w całym domu, żeby robić piękne zdjęcia, tak jak większość blogerek i instamam…. Jestem zwykłą mamą, niezwykłej(dla mnie) Julki i to tyle… Chciałam też, zachować gdzieś wspomnienia dla Niej, żeby mogła kiedyś przeczytać to, co działo się w Jej życiu w chwilach, których nie będzie mogła pamiętać. Więc skoro już chciałam to wszystko zapisywać to zaczęłam pisać publicznie i tak właśnie jestem teraz w miejscu, o którym nigdy bym nie przypuszczała, że może ktoś zwrócić na nie uwagę!!!

Dla mnie każda liczba jest ważna!! Każde Twoje wejście w post, na bloga, na Facebooka, na Instagrama, każdy ślad jest cenny!!! Nie przypuszczałam nawet, że ktoś tutaj zaglądnie, a co dopiero polubienia, czy powroty na mojego bloga…



Taka nasza tegoroczna "choinka" ;-D




Teraz po krótkim podsumowaniu 2016 czas na ważne podziękowanie dla Ciebie za wejście na mojego bloga i polubienie tej strony.



Moje plany na rok 2017 związane z blogiem to przede wszystkim znalezienie więcej czasu na systematyczne pisanie postów(co ostatnio, przez nawał obowiązków zostało zaniedbane:-().



Na koniec jeszcze życzenia dla Ciebie: wszystkiego dobrego, zdrówka i samych sukcesów w Nowym - 2017 Roku!!



M&M



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz