poniedziałek, 22 lutego 2016

Małe Wielkie Szczęście


Witam Cię na moim blogu!



Mam na imię Kasia, założyłam tego bloga z wielu względów:


1. Żeby dobrze spożytkować czas, kiedy Mój Maluszek słodko śpi.

2. Żeby podzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami na temat ciąży i macierzyństwa.

3. Żeby poruszyć tematy, które mnie nurtują...

4. A przede wszystkim: Żeby pokazać jak cudowne i piękne jest MACIERZYŃSTWO!!!




MOTTO

Przeczytałam gdzieś kiedyś pewne hasło, które teraz non stop siedzi w mojej głowie i które będzie przewodnim hasłem tego bloga: 



"Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić"





O MNIE


A teraz jedno ważne zdanie o mnie i całym moim życiu:

Mam 24 lata, kochanego męża i najwspanialsze SZCZĘŚCIE o imieniu Julia, mające 6 miesięcy.


TEMATYKA BLOGA



Na blogu będę pisać przede wszystkim na tematy ciąży, macierzyństwa, wychowania dziecka, życia codziennego i o wielu sprawach, które tego dotyczą...






Mam nadzieję, że zainteresuję Cię i będziesz tutaj zaglądać, żeby czytać bieżące posty i wymieniać się ze mną swoim doświadczeniem, spostrzeżeniami i radami.




M&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz